........
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شکیبایى به اندازه مصیبت فرود آید ، و آن که به هنگام مصیبت دست بر رانهایش زند ثوابش به دست نیاید . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----43292---
بازدید امروز: ----2-----
بازدید دیروز: ----2-----
دانش آموختگان گیاهی 84 تنکابن

 
نویسنده: منانی
سه شنبه 89/2/14 ساعت 10:13 صبح

از زندگانیم گله دارد جوانیم
شرمنده‌ی جوانی از این زندگانیم
دارم هوای صحبت یاران رفته را
یاری کن ای اجل که به یاران رسانیم
پروای پنج روز جهان کی کنم که عشق
داده نوید زندگی جاودانیم
چون یوسفم به چاه بیابان غم اسیر
وز دور مژده‌ی جرس کاروانیم
گوش زمین به ناله‌ی من نیست آشنا
من طایر شکسته پر آسمانیم
گیرم که آب و دانه دریغم نداشتند
چون میکنند با غم بی همزبانیم
ای لاله‌ی بهار جوانی که شد خزان
از داغ ماتم تو بهار جوانیم
گفتی که آتشم بنشانی، ولی چه سود
برخاستی که بر سر آتش نشانیم
شمعم گریست زار به بالین که شهریار
من نیز چون تو همدم سوز نهانیم



  • کلمات کلیدی : تنکابن، زندگی، دل، دانشجو، آزاد
  •     نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • یادگاری
    زنــــــــــدگـــــــــی
    خاطرات دوست داشتنی
    زنگ تفریح :
    بخونید و حال کنید - اینم شوخی های دانشجویی ...
    خداوندا شکرت
    شعری زیبا از شهریار
    بمان ای دوست
    یاد دوستان
    یاد دوستان
    [عناوین آرشیوشده]
     
    ........................... ..............................